Amira terpegun melihat kecantikan  kulit Sarah. Ternyata berbeza keadaan berbanding sebelum ni. Hampir 9 bulan dia tak jumpa rakan sekerjanya akibat dari pandemik COVID19. Masing-masing kena kerja dari rumah dan bergilir-gilir masuk office. Jadi memang tak berkesempatan lah nak jumpa.

Tapi, memang berbeza benar Sarah kali ni. Kulit lebih cerah, jerawat dan parut jerawat pun dah hilang.

“Wahhh… lamanya kita tak jumpa. Semakin cantik dan nampak sihat kulit you, Sarah. Buat rawatan kulit kat mana? I  pun nak buat juga lah sebab kulit I nampak kusam jer” tegur Amira setelah bertembung dengan Sarah di pantri pejabat.

kULIT KUSAM
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • Pinterest
  • Gmail

“Kan.. lama sungguh kita tak jumpa. Eh.. mana ada I buat rawatan kulit. Mahal kottt.. Tak mampu la I nak pegi buat rawatan”. Balas Sarah.

“Tapi, banyak perubahan kulit you. Bersih, cerah, jerawat dan parut pun dah takde. I nak la jugak kulit cantik macam you sebelum raya ni.” Ujar Amira.

“Ohh… hahahha.. takde buat rawatan la ni. I makan DALSEO Vitamin C je kat rumah. Asalnya sebab nak tingkatkan imuniti badan. Ya lah, kita kan tengah musim-musim pandemik ni. Takutla kot apa-apa. Kita usaha jer. Tapi, lepas 2 minggu, I nampak perubahan pada kulit pulak. Nampak cerah, parut pun makin menipis, jerawat pun main kurang. Lepas I perasan perubahan tu, I terus je la sambung makan DALSEO Vitamin C ni. Dah lebih 6 bulan i makan tau” Jelas Sarah pada Amirah

“Laaa.. ya ke ? Hanya makan DALSEO Vitamin C je?” Tanya Amirah nak kepastian.

“Ya. Banyak khasiat dari DALSEO Vitamin C ni. Sebab dia ada khasiat kurma dan madu juga” Ujar Sarah.

“Kalau macam tu, I pun nak makan DALSEO Vitamin C la sepanjang bulan puasa ni. Untung-untung, kulit aku cantik dan pulih bila tiba raya nanti. Segan juga nak jumpa orang dengan kulit kusam macam ni. Tak larat asyik nak tempek bedak tebal jer. Thanks, Sarah. Nanti aku beli online” Amirah nekad untuk mencuba.

“You’re welcome. Cubalah. Tak rugi. Dah dapat kesihatan baik, dapat pulak kulit cantik. Ianya juga ada sijil HALAL”.

“Ooooo ya ke ? Baik-baik. Hari ni jugak I beli.” Ujar Amirah , lalu terus ke website https://qasrinabeauty.com/dalseo-vitamin-c-2/

  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • Pinterest
  • Gmail

 

 

Dapatkan Dalseo Vitamin C sekarang melalui pautan website kami untuk harga istimewa dalam tempoh terhad. Hanya klik disini dan lakukan pembelian sepantas kilat.

Nota : Tapi kena ingat, ini bukanlah rawatan atau pilihan rawatan sekiranya anda mengalami sakit kronik yang memerlukan rawatan doktor.

Dalseo Vitamin C hanya makanan tambahan yang dibuat daripada bahan terpilih dan mempunyai khasiat tersendiri untuk membantu membekalkan nutrisi yang diperlukan badan untuk kesihatan yang baik.

kULIT BERSIH
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • Pinterest
  • Gmail

Klik disini untuk bacaan lain mengenai kecantikan, wanita, rumahtangga dan kesihatan.

QASRINA BEAUTY 

 

 

  • Sign Up
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Pin It on Pinterest