Tips Hilangkan Jerawat Sepantas 14 Hari

Seperti buat rawatan wajah di spa, tapi boleh lakukan dirumah dengan hanya Langkah yang ringkas dan mudah je.

Segan bila ramai tegur tentang jeragat kat muka kita. Walaupun dah bermacam -macam produk kita pernah cuba, tapi belum jumpa yang sesuai dengan kulit dan mungkin kandungan bahan produk tu yang kurang efektif.

Dan sebab keadaan jeragat macam tu, kita jadi tak yakin dan malas nak keluar rumah . Jauh sekali nak berjumpa kawan-kawan. Pergi kerja pun sebab terpaksa je demi cari makan kan.

“ Cuba kau pergi SPA xxxx buat rawatan jeragat tu. Kot-kot boleh hilang” kata Salmi, rakan sekerja Emma.

Sekali tengok harga spa tu, mak aiiii.. mahalnya .. sampai 5,6 ratus sekali rawatan. Kalau tak menjadi , hangus 5,6 ratus macam tu je. Baik cari produk yang lebih baik dan dipercayai bahan kandungan dan ada bukti hasil yang baik.

Emma tak berputus asa. Sampai bila dia nak biarkan jeragat kat muka ni. Bukan tak ada duit, dia pun bekerjaya. Tapi nak ulang alik ke spa untuk buat facial pun dia tak ada masa.

Lepas kerja, nak balik rumah , uruskan anak-anak dan suami. Nak bonding dan buat aktiviti bersama lagi. Lagipun, kos nak belanja mahal sebegitu pun perlu dia pertimbangkan. Dia yakin ada produk yang mampu selesaikan masalah dia ni.

Ada pelbagai tips tradisional diluar sana tapi ianya agak renyah dan memerlukan masa lama untuk penyediaan. Lepas sedia bahan, kadang-kadang lebihan bahan tu tak boleh simpan lama pula. Kena buang. Kan dah membazir.

Ya, saya ingin kulit yang cantik dan sihat dan rawat jeragat saya (klik disini)

Kami ingin perkenalkan satu set penjagaan kulit yang telah terbukti dapat selesaikan masalah jeragat.
         

Dalseo by Qasrina yang mampu menyelesaikan masalah jeragat dengan penggunaan yang konsisten dan betul. Bahan kandungan yang telah diuji dan tidak memudaratkan kulit dan juga kesihatan pengguna.

Gadis cantik ni, dulu pernah mengalami masalah jeragat yang agak teruk juga. Dia telah menggunakan set Dalseo by Qasrina dan hasilnya sangat berkesan selepas 1 bulan penggunaan.

Miliki kulit yang bersih, cerah dan tanpa cela merupakan impian dia. Dan juga semua wanita.

Dalseo By Qasrina, mengembalikan impian wanita untuk mendapatkan kulit yang cantik, bersih dan sihat. Memberi keyakinan bila berdepan dengan orang ramai. Tak perlu lagi nak jawab soalan bila orang tanya pasal kulit berjeragat kita.

Sesuai juga untuk golongan lelaki yang ada masalah yang sama.

Dengan harga hanya RM 99 untuk 1 set lengkap Dalseo by Qasrina, ianya sangat berbaloi dan menjimatkan . Anda akan dapat serum, Vitamin C dan juga ‘treatment puding’ yang telah di rumus khas untuk masalah kulit berjeragat dan kusam.

Kita akan tampil cantik dan menawan serta dapat meningkatkan keyakinan diri bila nak jumpa dengan orang. Lebih-lebih lagi kalau kerja kita memerlukan kita sentiasa berjumpa orang untuk perbincangan.

Jangan risau , kesemua produk kami didaftarkan mempunyai nombor NOT dari KKM .

Kami komited dalam memastikan keselamatan produk kepada pengguna.

Jadi, jangan ragu dan jangan tunggu lama untuk rawat kulit anda suapaya lebih bersih, sihat dan cantik.

Kembalikan keyakinan dan melangkahlah dengan penuh bergaya !

  • Sign Up
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Pin It on Pinterest

Need Help? Chat with us